شرکت طراحی سایت برای آدمک - قیمت طراحی سایت

Wiki Article

برای اطلاع از لیست قیمت ها به جدول پایین صفحه مراجعه کنید :

آیا می توانید برخی از مطالعات موردی موفق و موارد نمونه کارها را به اشتراک بگذارید؟ چرا موفق شدند؟

شاید این نکته شما را برای انتخاب بر سر دوراهی شخص یا شرکت کمک کند. شاید تنها زودتر برسید ولی با یک تیم قوی می توانید به قله های بلند تری بروید.

۲۴ ساعته سفارش می‌گیرید؟ در بسته حرفه‌ای و طلایی ویترین یک پشتیبان اختصاصی با شما همراه می‌کنیم.

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی وب سایت پیش می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است.

سایت‌های ساخته شده با ویترین از بالاترین پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت امنیت اطلاعات آنلاین خود و مشتری‌هایتان نداشته باشید.

یک طراح سایت روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد روی محتوای یک وبسایت کار میکند. برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت و تصاویر استفاده شده مربوط میشود. چیدمان به نحوه سازماندهی و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک طراحی وبسایت مناسب، سایتی است که برای استفاده راحت با توجه به زیبایی شناسی گرافیکی طراحی شده باشد و همچنین مناسب گروه کاربری و برند مورد نظر باشد.

در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

گرافیک حرفه‌ای براساس تازه‌ترین اصول و مفاهیم بصری برای حداکثر رضایت کاربری.

طراحی متمرکز بر تبدیل و استراتژی هایی که وب سایت بازاریابی شما را در وهله اول قرار می دهد، ویژگی های ضروری است که یک آژانس وب حرفه ای باید در اختیار شما قرار دهد.

اخبار را با توجه به حوزه موردنظر در ایمیل خود دریافت کنید اقتصادی

برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، ابتدا اطلاعات مهم کسب‌وکارتان مثل نام، آدرس و شماره تماس را تکمیل کنید. سپس می‌توانید تنظیماتی مثل اتصال به دامنه دلخواه، درگاه پرداخت آنلاین، اینماد و موارد دیگر را مطابق با آموزش‌ها انجام دهید یا از تیم ویترین کمک بگیرید. در این مرحله زیرساخت فعالیت آنلاین شما آماده شده است!

زمان بارگذاری صفحه یکی از فاکتورهای کلیدی رتبه بندی موتورهای جستجو از جمله گوگل است. برخلاف وب‌سایت‌هایی که به کندی بارگذاری می‌شوند و بازدیدکنندگان را فراری می‌دهند، سایتی که سریع بارگذاری می‌شود باعث می‌شود کاربران بمانند و صفحات بیشتری را باز کنند.
امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات

آیا پس از راه اندازی طراحی سایت با وردپرس سایت، پشتیبانی و نگهداری طولانی مدت ارائه می دهید؟

بله! پشتیبانی فنی ویترین رایگانه. شما هر موقع که سؤالی در مورد بخش‌های فنی سایت یا عدم کارکرد درست سایت خودتون داشته باشید، می‌تونید با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم.

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون ادامه مطلب واقعا احساس آرامش کردم.»

آیا امکان پاسخگویی به سوالات و مشکلات من در هر ساعت از شبانه روز امکانپذیر است ؟ بله. تیم پشتیبانی رویا وردپرس بصورت ۲۴ ساعته شبانه روز، آمادگی پاسخگویی به سوالات و همچنین رفع مشکلات احتمالیوب سایت مشتری را دارند.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم طراحی وب رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

شرکت هایی را انتخاب کنید که خود اقدام به کد نویسی سایت و تولید آن بدون استفاده از ابزار ها میکنند. چراکه استفاده از ابزارهای آماده تولید وب سایت به دلیل عدم تسلط پیمان کار به هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از خواص اصلی ابزار است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد.

به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام کار توسط فرد نسبتاً بیشتر است، چون همه مراحل توسط خودش انجام میشود، پروژه ها را به صورت تکی انجام میدهد و لازم به انجام دادن پروژه ها به صورت موازی نیست. در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت انجام کار در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به صورت موازی و توسط تیم طراحی سایت توسط متخصص هر قسمت انجام میشود و زمان زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.

اگر قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی با درآمد بالا داشته باشید، می‌توانید پکیج‌های قیمت طراحی سایت را که جهت انجام این کار برای شما عزیزان قرار داده‌ایم را مشاهده و بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید. در صورت نیاز به مشاوره قبل از ثبت سفارش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

یک وب‌سایت شیک می‌تواند به عنوان یک فروشنده حرفه‌ای عمل کند که می‌تواند به شما در ایجاد پیامی واضح و ثابت برای مخاطبان هدف و ارتباط با مشتریان بالقوه کمک زیادی کند. هنگامی که آن را دریافت کردید، بسیاری از مردم ممکن است بخواهند در مورد محصولات شما، نحوه تماس با شما، پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما و غیره اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بلافاصله بعد اینجا کلیک کنید از خرید هر بسته، به پنل مدیریت سایت دسترسی پیدا می‌کنید.

مشاوره‌های گام به گام و نه به صورت کلان و برنامه‌ها و محصولات از پیش طراحی شده یا برنامه‌های آماده.

Report this wiki page